tisdag 19 februari 2008

Petra har ordet och skriver!



Hej!


Nu börjar det dra ihop sig till våren, härligt! Tävlings säsongen har startat och nya tävlingregler har kommit igång ute på tävlingarna. Sportlovet har även tagit slut. Jag har gjort min första start med Gonda ute på tävlingarna nu. Båda klasserna felfria i grunden. I första omhoppningen blev det 4 fel. Tyvärr rök stiglädret av i första klassen. Borde ju har kollat lädrena tidigare! Andra omhoppningen får jag ta på mig själv. Red försnävt i omhoppninge och blev ett stopp så jag ramlade av. Vinna eller försvinna....


Rider även Laranjo som är hemma från Plönninge. Linus åker skidor i Idre och även fått körkort, härligt tycker mamma! Jag tränar även dressyr med min C-ponny Lolita för Nina Johansson. Moa har även hon tränat dressyr med F. Sarik. Vi rider ju också varandras hästar, vilket är mycket lärorikt och bra, eftersom att alla hästar är olika.


Ha det bra MVH Petra

1 kommentar:

Marie sa...

Hej! Jag är en gammal brevkompis till mamma Agneta!!
Titta gärna in hos mig:
www.123minsida.se/hogstad
Hälsningar MARIE